بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:مرز پرویزخان طی ۱۰ ماهه گذشته با ترانزیت یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۸۵ تن کالا، ۱۵ درصد از حجم کل کالا‌های ترانزیتی به داخل کشوردومین مرز فعال کشور در زمینه ورود کالا‌های ترانزیتی است.
کد خبر: ۵۶۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 03 February 2018

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در حال حاضر ۳۲ مرز فعال شامل ۲۲ مرز زمینی و ۱۰ مرز آبی در کشور وجود دارد،وطی ۱۰ ماهه اخیر مجموعا" ۷ میلیون و ۸۱۴ هزارو ۱۸۰ تن کالا از کشور ترانزیت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۰ درصد افزایش همراه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت:پس از بندرشهیدرجایی، مرز‌های پرویزخان، بازرگان و باشماق به ترتیب با ۱۵، ۱۱ و ۱۰ درصد به عنوان فعالترین مرز‌های کشور، در امر ورود کالا‌های ترانزیتی به شمار می‌روند.بطوریکه ۷۲ درصد ازحجم ترانزیت کل کشور به آن‌ها اختصاص دارد.

خسروانی تصریح کرد: بیشترین حجم مسیر‌های پر تردد کالا از مرز‌های کشور به مسیر پرویز خان - بندر امام با جابجایی یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۴۰ تن کالا است.

وی افزود:مازوت، برنج و قطعات اتومبیل عمده‌ترین کالا‌های عبوری از مرز‌های کشور بوده اند که در این بین مازوت بیشترین حجم جابجایی و ترانزیت را به خود اختصاص داده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار