یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ۸۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۶ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت یوم اله دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 01 February 2018

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در این ایام ۶۲ طرح در حوزه‌های کشاورزی، عمران وآب وفاضلاب شهری، گاز رسانی به ۱۶ روستا، پایگاه‌های سلامت شهری، دبستان روستایی، پرورش ماهی در قفس، معابر روستایی، ۱۷ باب ساختمان و ۲ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیتهامداد امام (ره) در روستاها، پایگاه بسیج و طرح‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۹ طرح شامل گاز رسانی به ۱۸ روستا و طرح شبکه آبیاریکشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به روستا‌ها از مهمترین این طرح‌ها است اظهار داش:تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها ۲۶روستای این شهرستان گازدار بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه خدمات رسانی به روستا‌ها از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون به ۱۶۲ روستا گاز رسانی شده ضمن اینکه تا پایانسال آینده تمامی روستا‌های واجدشرایط سنقرو کلیایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارخواهند شد.

یاوری تصریح کرد: دیدار مسئولین با امام جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و غبار روبی و گلباران مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن در ۸ روستا، برگزاری مراسم یادوارهشهدا، برگزای مسابقات، نشستهاو برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری در این ایام، آذین بندی سطح شهر متناسب با ایام فاطمیه (س) و شرکت پرشور مردم در راهپیمایی یوم اله۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر می‌باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار