عباس سروری در گفتگو با تابناک:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت:حضور مردم انقلابی و ولایتمدار شرایط خاصی را در این دوره از تاریخ برای کشور ما رقم می‌زند وتمام برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه مردم محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 30 January 2018

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:دشمنان انقلاب به‌طور مکرر درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌انداما مردم بصیر ما مطیع  رهنمود‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و مردانه و تمام قامت ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ۲۲ کمیته تخصصی ویژه دهه فجر برنامه‌های جامع خود را آغاز کرده است وجلسات متعددی با نماینده، ولی فقیه در کرمانشاه و استاندار این استان و مقامات مسئول و اعضای شورای نخبگان برگزارشده است.

سروری اظهار داشت:برنامه‌های خاص و متناسب با روحیات مردم مناطق زلزله‌زده از سوی کمیته‌های تخصصی پیش‌بینی‌شده و هم‌اکنون فعال‌اند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد:۱۲ بهمن ساعت ورود حضرت امام (ره) به کشور است،لذا با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ساعت حضرت امام (ره) به کشور، جهت ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزار‌های شهیدان حضور خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: همه برنامه‌ها حول محور وحدت طراحی‌شده و پرچم به‌عنوان نماد ارزشمند ملی موردتوجه قرار گرفته و کلیه مساجد و اماکن برای مردم برنامه فرهنگی و هنری خواهند داشت وبرنامه‌هایی برای بصیرت افزایی نسل جوان از دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی و مدارس دولتی نیز در نظر گرفته‌ایم.

سروری تاکید کرد:حضور آگاهانه مردم در روز ۲۲ بهمن توطئه طراحی‌شده استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار