تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال 716 واحد مسکن مهر در استان با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شوند.
کد خبر: ۵۵۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 29 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم قاسمی در جلسه شورای تامین مسکن استان، با اشاره به احداث 22 هزار و 485 واحد مسکن مهر در استان، اظهار کرد: از این تعداد 13 هزار و 500 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، هشت هزار و 985 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث شده و 542 واحد به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری پیشتاز در حوزه آماده سازی مسکن مهر است، افزود: با کمک دستگاه‌های خدمات رسان در استان مسکن‌های مهر آماده ‌سازی شدند.
قاسمی با اشاره به اینکه برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر در شهرک منظریه شهرکرد و تحویل آن به شهرداری شهرکرد 28 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است، گفت: در مرحله نخست از سوی هیات مدیره زمین و مسکن 9 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری شهرکرد اختصاص یافته و اعتبار لازم برای تحویل مسکن مهر در بروجن 23 میلیارد تومان برآورد شده که در مرحله نخست هشت میلیارد تومان باید به شهرداری بروجن اختصاص یابد.
وی خاطرنشان کرد: تکمیل فضای سبز واحدهای مسکن مهر شهرک منظریه شهرکرد و بروجن از عهده شهرداری خارج است که تخصیص اعتبارات به شهرداری شهرکرد و بروجن موجب تکمیل زیرساخت های شهرک منظریه شهرکرد و بروجن می‌شود.
در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: تمامی سایت‌های مسکن مهر استان آماده و بعضی از آن‌ها تحویل شهرداری شده که تنها بخشی از آسفالت سایت مسکن مهر اردل باقی مانده که با مساعد شدن وضعیت هوا تکمیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار