فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری اخاذ و کلاهبردار مامور نما در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 28 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری توسط یک مامور نما، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی و دستور ویژه دادستان و دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی انقلاب شهرستان دهلران، پلیس به سرعت وارد عمل و با انجام عملیات پیچیده و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی موفق شد مخفیگاه کلاهبردار مورد نظر را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی کنند.


فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.


سردار یاری یادآور شد: متهم دستگیر شده در امر اخاذی، کلاهبرداری، جا دادن خود به عنوان پلیس و استفاده از لباس ناجا فعالیت داشته است.


وی اضافه کرد: در حال حاضر 15 پرونده علیه این کلاهبردار تشکیل شده است اما بر اساس تحقیقات در دست انجام، شواهد و مدارک موجود، تعداد این اخاذی ها و کلاهبرداری ها بسیار زیاد است و منتظریم شاکیان آن طرح شکایت کنند.


وی گفت: پرونده کلاهبردار دستگیر شده در شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دهلران نزد قاضی مربوطه جناب آقای امین نادی مفتوح و در حال رسیدگی است و شکات جهت اخذ شکایت با ارائه مستندات به شعبه مورد نظر مراجعه و در جهت حفظ حقوق بزه دیدگان در اجرای مقررات ماده 96 بند ب قانون آیین دادرسی کیفری تصویر متهم برای آگاهی بزه دیدگان و طرح شکایت و یا اقامه دعوای خصوصی منتشر می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار