رئیس بیمارستان امام رضا‌(ع) کرمانشاه با بیان اینکه در شبانه‌روز حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر به عنوان بیمار، ملاقات کننده و همراه به این مرکز مراجعه می‌کنند، گفت: این شلوغی روند کار کادر بیمارستان را مختل کرده و به نفع بیماران و بیمارستان نیست.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،، علی سروش در جلسه ساماندهی ملاقات‌های بیمارستان‌های شهر کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران‌، بهورزان و شوراهای اسلامی روستا به عنوان افراد تاثیر‌گذار در جامعه روستایی می‌توانند نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی ملاقات‌ در بیمارستان‌ها ایفا کنند.

رئیس بیمارستان امام رضا‌(ع) کرمانشاه ادامه داد: همگی باور داریم که ملاقات یک سنت حسنه بوده و از لحاظ روحی و روانی می‌تواند تاثیر مثبتی در بهبودی بیمار داشته باشد‌، اما باید بدانیم ملاقات‌های غیرضروری و بی‌رویه علاوه بر تاثیر منفی در روند درمانی بیماران کار کادر درمانی را نیز مختل کرده و باید کنترل شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر به عنوان بیمار، ملاقات کننده و همراه به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: این موضوع موجب شلوغی بیش از حد بیمارستان شده است.

سروش خاطرنشان کرد: این شلوغی روند کار کادر بیمارستان را مختل کرده و به نفع بیماران و بیمارستان نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار