با دستور ویژه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با صدور دستور ویژه‌ای از حل مشکلات برق منطقه محمدآباد ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 27 December 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو در پاسخ به درخواست مردم محله محمدآباد ارومیه گفت: با دستور ویژه‌ای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مشکلات برق محله محمد آباد ارومیه به زودی حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: این منطقه جزو محلات حاشیه شهر ارومیه می‌باشد که با توجه به ساخت و سازهای سریع و گاها غیرمجاز به شبکه توزیع برق اضافه شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: سال گذشته جهت رفع مشکل ضعف فشار در این محله ترانس نصب شده است و از سال گذشته هیچگونه مشکل از لحاظ افت فشار برق وجود ندارد.

حسن‌بگلو خاطرنشان کرد: امسال نیز خط ۲۰ کیلوولت نیز جهت تقویت شبکه توزیع در محله محمدآباد ارومیه به پایان رسیده است.

وی اعلام کرد: تنها مشکل موجود دراین محله، وضعیت ظاهری سیم‌های مشترکین است که با همکاری اهالی محل این نابسامانی‌ها به زودی قابل حل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: جهت اعطای انشعاب به متقاضیان جدید هیچ گونه مشکل وجود ندارد و با مساعدت صورت گرفته به جهت وضعیت مالی اهالی این محل، انشعاب به صورت اقساطی واگذار خواهد شد.

حسن‌بکلو تأکید کرد: در صورت درخواست انشعاب توسط مشترکین جدید هزینه‌های نصب تیرهای جدید توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تأمین شده و وضعیت ظاهری سیم کشی مشترکین از شبکه به منازلشان نیز اصلاح خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه پس از درخواست انشعاب جدید برق درخواست مشترکین در نوبت چند روزه بازدید تکنسین‌ها قرار می‌گیرد اما در صورت درخواست انشعاب جدید مشترکین از این محله، بازدید تکنسین‌ها و نصب کنتور خارج نوبت صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار