تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اتحادیه مرغداران استان موظف است به مرغداران در مورد عدم پوشش بیمه‌ای بعد از سن 42 روزگی اطلاع‌رسانی کند تا مرغداران مرغ‌های خود را در این سن به کشتارگاه ارسال کنند.
کد خبر: ۵۴۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 26 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- صبح امروز جلسه پیشگیری از بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با حضور مدیرکل دامپزشکی، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت، رئیس اداره طیور، نماینده معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، نماینده شرکت پشتیبانی و مدیرعامل اتحادیه مرغداران جهت بررسی وضعیت سن طیور پرورشی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
عبدالمحمد نجاتی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در برخی از استان‌های کشور، آمادگی برای پیشگیری از بروز این بیماری و انجام اقدامات لازم برای مواجه شدن با آن ضروری است.
وی ادامه داد: دامپزشکی وظیفه دارد هشدارهای لازم را به مرغداران جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌ها و رعایت شرایط بیوسکیوریتی بدهد.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: اتحادیه مرغداران استان موظف است به مرغداران در خصوص رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی و قرنطینه‌ای در مرغداری‌ها و عدم پوشش بیمه‌ای بعد از سن 42 روزگی اطلاع‌رسانی کند و به مرغداران توصیه شود که مرغ‌های خود را در این سن به کشتارگاه ارسال کنند.
گفتنی است، در این جلسه شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خود را برای خرید مرغ مرغداران اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار