نیم‌درصد راه‌های کشور در البرز قرار دارد
با توجه به ترافیک سنگین در جاده های استان البرز اما در 8 ماه 385 میلیون و 724 هزارو787 تردد خودرویی در راه های البرز به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 18 December 2017
به گزارش تابناک البرز، طول راه های استان البرز 1317 کیلومتر است و تردد ثبت شده درهشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 95 حدود 7 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش متوسط تردد روزانه ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان بیش از یک میلیون و 500 هزارتردد است که در هر ساعت بیش از 65 هزار تردد نیز به ثبت می رسد.
 
60 نقطه حادثه خیر در تمام راه های استان البرز وجود دارد که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، تاکنون 10 نقطه حادثه خیر آن در جاده کرج-چالوس و سایر راه ها ایمن سازی شده است.
 
با توجه به اینکه البرز محل عبور مسافران استان های شمالی و غربی کشوراست ، همین امر سبب شده تا افزایش هفت درصدی تردد ها را در محورهای البرزداشته باشیم.
 
البرز نیم درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده اما 14 تا 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان به ثبت رسیده است.
 
به گفته مهرداد جهانی از ابتدای سال جاری تا کنون کاهش تلفات جاده ای به میزان 33.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی گفت: سال گذشته تعداد فوتی ها به واسطه تصادفات جاده ای 128 مورد بود که امسال به 85 نفر کاهش یافت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار