دبیر انجمن علمی مهندسی آب دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه ارومیه با امضای طوماری خواستار احیای دریاچه ارومیه شدند و با این کار دغدغه قشر دانشگاهی را برای احیای دریاچه ارومیه نشان دادند.
کد خبر: ۵۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 06 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:محمد کوهانی ، در ارتباط با برگزاری نمایشگاه رویش توسط معاونت فرهنگی دانشگاه ارومیه اظهار داشت: اخیراً نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه رویش به‌همت معاونت فرهنگی دانشگاه ارومیه برگزار شد که در این نمایشگاه فضا و بستری مناسب برای کارهای فرهنگی و نمایش دستاورد های تشکل‌ها و کانون‌ها وجود داشت.

وی بیان کرد: انجمن علمی مهندسی آب به‌عنوان یک ایده از یک استند برای جمع‌آوری امضای دانشجویان دغدغه‌مند دریاچه ارومیه استفاده کرد که شاهد استقبال قابل‌توجه دانشجویان و اساتید دانشگاهی بودیم.

دبیر انجمن علمی مهندسی آب دانشگاه ارومیه خاطرنشان کرد: این استند در همان ساعات اولیه خود پر از امضا دانشجویان و اساتید و مسئولین دانشگاهی شد و مجبور به سفارش چند استند دیگر شدیم که این مسئله نشان‌دهنده یک درد و دغدغه در قشر دانشگاهی برای احیا دریاچه ارومیه است. ذات و نفس تشکل دانشجویی دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری است که البته در حوزه فعالیت خودش خواه علمی، خواه سیاسی، خواه مذهبی و خواه فرهنگی به کار خود ادامه می‌دهد.

کوهانی گفت: دریاچه ارومیه متعلق به همگان است و برای احیا آن به یک حرکت علمی، عملی و مطالبه عمومی مردم، به دور از سیاسی‌کاری و حزب گرایی نیازمندیم. انجمن علمی مهندسی آب دانشگاه ارومیه همان تشکل علمی مطالبه‌گری است که می‌تواند دور از سیاسی‌کاری در این زمینه ایفای نقش کند به‌همین منظور در نظر داریم تا به پشتوانه این امضاها و حمایت دانشجویان و قشر دانشگاهی از این حرکت آغاز شده و پیگیر مطالبه دانشجویان و مردم از مسئولین ذی‌ربط باشیم. در مسیر احیای دریاچه ارومیه نیازمند  مساعدت‌ها، ایده‌ها و طرح‌های قشر فرهیخته جامعه برای تداوم این مسیر هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار