مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی:
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت خوب ذخیره و صادرات سیب زمینی استان گفت: اتحادیه‌ها بیش از پیش به پتانسیل‌های شهرستان‌ها توجه کنند و به دنبال افزایش راهکارهای خدمت و درآمد باشند.
کد خبر: ۵۱۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 04 November 2017
حسین غفاری صبح امروز در جلسه مجمع عمومی عادی اتحادیه تعاونی روستایی آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان سهام داران اتحادیه تعاونی روستایی استان برگزار شد، بر ضرورت تشکیل یک اتاق فکر جهت افزایش تعاملات تاکید  و اظهار کرد: اتحادیه‌ها باید در عمل آثار تلاش‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: اتحادیه‌های تعاون روستایی و تشکل‌های کشاورزی جهت نیل به موفقیت بیشتر و کسب درآمد و سود باید از علوم روز بهره برده و خدمات نوین به کشاورزان و اعضای خود ارائه دهند.

غفاری با تشریح برخی فعالیت‌ها و دلایل موفقیت تعدادی از تشکل‌های تعاونی و کشاورزی موفق کشور خاطر نشان کرد: مدیران موفق با ارائه عملکرد خویش دستاوردها و تجربیات خود را در اختیار سایر تشکل‌ها هم قرار دهند.

مدیر تعاون روستایی استان در ادامه با اشاره به وضعیت خوب ذخیره و صادرات سیب زمینی استان گفت: اتحادیه‌ها بیش از پیش به پتانسیل‌های شهرستان‌ها توجه کنند و به دنبال افزایش راهکارهای خدمت و درآمد باشند.

غفاری اظهار کرد: انتظار داریم اتحادیه تعاون روستایی استان تعامل خود را با اتحادیه‌های شهرستانی افزایش دهند که در این راستا بر تشکیل یک اتاق فکر مستمر تاکید می‌شود.

وی افزود: در آینده با مراجعه به شهرستان‌ها میزان تعامل اتحادیه تعاون روستایی استان با اتحادیه‌های شهرستان‌ها ارزیابی خواهد شد.

در این جلسه که با انتخاب دو بازرس جدید اتحادیه ادامه یافت مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان با اشاره به برنامه‌های پیش رو برتلاش این اتحادیه برای محقق شدن اهداف مدیریت سازمان تاکید کرد.

مهدی آسیابی همچنین گزارشی از عملکرد و ترازنامه سود و زیان اتحادیه استان برای سال مالی 95 ارائه نمود که مورد تایید اعضا قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :