مدير كل كميته امداد استان با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه اول سال ٩٦ چهل ميليارد از محل كمك های مردمی و خيرين جمع آوری شده است.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 17 October 2017


به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  از سلماس، عزیز سهندی در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ، تربیتی و خوابگاهی ابوذر کمیته امداد سلماس گفت: خيرين محترم در همه حال به كميته امداد كمك كرده اند بطوريكه در شش ماهه اول سال ٩٦ چهل ميليارد از محل كمك هاي مردمی و خيرين جمع آوری شده است.


وی افزود: کمک های مردمی این نهاد از طریق دریافت صدقات، زکات، کمک در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین، اطعام نیازمندان و کمک های موردی دریافت می شود که در همه این موارد کارنامه خوبی در کشور داریم.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسب رتبه سوم کشوری در جمع آوری صدقات، رتبه دوم کشوری در حوزه زکات و رتبه دهم کشوری در زمینه اکرام ایتام از جمله موفقیت های آذربایجان غربی بوده است.


شهروز برزگر کلشانی ؛ نماینده مردم شریف سلماس در مجلس  در ابن مراسم گفت: تمامی کودکان و مددجویان مجتمع ابوذر را به درس خواندن دعوت میکنم و از هیچ تلاشی برای این عزیزان دریغ نخواهم کرد.


نماینده سلماس با بیان اینکه خوشبختانه حمایت‌های خوبی در سطح کشور از قشر محروم و کمک به نیازمندان از طرف مجلس شورای اسلامی و مسئولان انجام شده است، عنوان کرد: تصویب و قانونمند کردن کمک به نیازمندان کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است که نشان دهنده توجه به نیازمندان جامعه است


به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ در پایان مراسم از دانش آموزان نمونه این مجتمع تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار