کد خبر: ۵۰۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 05 October 2017
تابناک / فرماندار لنگرود دقایقی پیش با توجه به شدت بارندگی در این شهرستان اظهار کرد: کل شهرستان لنگرود درگیر سیل است و خدمات رسانی به مردم همچنان ادامه دارد.
 
سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری شبستان که دقایقی قبل انجام شد، گفت: کل شهرستان لنگرود درگیر سیل است و خدمات رسانی توسط گروه های امدادی، راهداری، دهیاری ها، بخشداری، شوراهای شهر، شهرداری ها و مدیریت بحران استانداری ادامه دارد و تلاش می شود تا مردم ساماندهی و خسارت های ناشی از سیل کاهش یابد.


وی با بیان اینکه مناطق دیوشل و تالش محله با وجود اینکه دچار مشکلاتی ناشی از سیل چند هفته گذشته هستند، افزود: خدمات رسانی در این مناطق  با توجه به اینکه اقداماتی از قبیل لایروبی و استقرار بیل های میکانیکی در این مناطق از قبل پیش بینی شده بود و حضور به موقع افراد و دستگاه های عضو ستاد بحران، نحوه کار را مدیریت کرده است.


جوادپور با اشاره به طغیان آب شلمان و آبگرفتگی بعضی از مناطق شهر شلمان، اظهار کرد: اقدامات اولیه جهت اطلاع رسانی به افرادی که در حاشیه رودخانه اسکان دارند انجام شده و با توجه به پیش بینی اینکه بارندگی در نیمه شب شدیدتر خواهد شد با کمک هلال احمر سالن موقتی در شهر شلمان  جهت اسکان خانوارها پیش بینی شده است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: بعضی از راه های روستایی سیگارود هم مسدود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار