مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: فردی که اقدام به قاچاق کالای کشمش در مرز بین المللی مهران کرده بود، توسط تعزیرات حکومتی این شهرستان به پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
کد خبر: ۴۷۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 01 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران گمرک شهرستان مهران طی روزهای گذشته به یک دستگاه کامیون از حیث محموله مشکوک و اقدام به بازرسی دقیق محموله این خودرو می کنند.
 
وی افزود: پس از بررسی دقیق کامیون مشخص شد بر خلاف آنچه در اسناد گمرکی ارائه شده بود، محموله حاوی کشکش سیاه از مبدا کشور تاجیکستان به مقصد عراق نبوده بلکه 2 هزار و 285 کارتن 10 کیلویی از نوع کشمش زرد داخلی بود که به عنوان کالای جایگزین قصد خروج آنرا از کشور به شکل قاچاق داشته اند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ارزش این محموله را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: هیچگونه تشریفات گمرکی و قانونی در خصوص صدور این محموله رعایت نشده بود و با توجه به اثبات سوء نیت متهمان پرونده ای در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهران تشکیل می شود.
 
بیرانوند تاکید کرد: پس از سیر تشربفات قانونی و انجام تحقیقات ، استعلامات و استماع دفاعیات متهمان، تخلف ارتکابی محرز شناخته شده و خاطیان به پرداخت 13 میلیارد و 321 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و همچنین ضبط کالای قاچاق محکوم شدند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار