کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:یک میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال اعتبار برای خریداری ۶۲۸ سیستم های سرمایشی برای خانوارهای محروم و تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۴۷۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 31 July 2017
کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این سیستم های سرمایشی شامل ۳۸۶ پنکه و ۲۴۲ کولر آبی است که کار توزیع آنان آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد:گرمای بیش از اندازه هوا در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و ثلاث باباجانی، موجب خریداری سیستم های سرمایشی کولر آبی شد و این نهاد برای مابقی خانوارهای فاقد وسایل سرمایشی ساکن در دیگر شهرستان های استان پنکه خریداری کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت:این نهاد به خانوارهای محروم و نیازمند کمک هزینه خرید وسایل ضروری زندگی پرداخت می کند سیستم های سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کولر، گاز و تلویزیون بخشی از لوازم ضروری منزل به شمار می رود که در سرفصل کمک هزینه خرید وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای فاقد این وسایل ضروری تامین و  خریداری می شود.

 رحمتی پور تاکید کرد:سقف کمک هزینه پرداختی به خانوارهای تحت حمایت برای خرید لوازم ضروری منزل براساس نیاز ۲۰ میلیون ریال است، وبیش از سه میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال در سال ۹۵ برای خرید لوازم ضروری زندگی به خانوارهای محروم در استان کرمانشاه اهدا شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار