تکمیلی/ مسابقات جهانی کونگ فو توآ تفلیس گرجستان
علی ملکی (شمشیر ریکیما) حامد پورمحمدی مبارز نيمه ازاد (وزن -۸۵) مدال طلا دلاوران مازندرانی به قهرمانی جهان رسیدند . ملکی کونگ فو کار برجسته مازندرانی اهل بابلسر در مسابقات جهانی کونگ فو توآ گرجستان مدال رنگین طلا را از آن خود کرد. وی برای رسیدن به قهرمانی حریفان آذربایجانی و ارمنستانی را پشت سر گذاشت .
کد خبر: ۴۶۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 31 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، تیم ملی کونگ فوتوآ ایران به مسابقات جهانی تفلیس گرجستان اعزام شدند . دو عضو اصلی تیم ملی از استان مازندران و اهل بابلسر  و چالوس می باشند .
کسب مدال طلای جهانی توسط دلاور مازندرانی 
 کسب مدال طلای جهانی توسط دلاور مازندرانی
 
بر اساس این گزارش، مسابقات جهانی کونگفوتوآ در دو بخش مبارزه و هنرهای فردی، از ششم مرداد در تفلیس آغاز شده و دهم مرداد خاتمه می یابد.
 
 علی ملکی کونگ فو کار برجسته مازندرانی اهل بابلسر در مسابقات جهانی کونگ فو توآ گرجستان مدال رنگین طلا را از آن خود کرد.
 
این کونگفو کار بابلسری و دبیر هیات کونگفو این شهرستان در مسابقات جهانی کونگ فوتوآ در بخش هنرهای فردی و شمشیر ریکیما عنوان قهرمانی را بالاتر از حریفان آذربایجانی و ارمنستانی به دست آورد.
  
علی ملکی از بابلسر در بخش هنر‌های فردی و حامد پورمحمدی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم بخش مبارزه از چالوس و رمضان پورتقی مربی قسمت هنر‌های فردی از نوشهر، سه مازندرانی حاضر در  مسابقات جهانی کونگفوتوآ در گرجستان هستند.
 
گفتنی ست علی ملکی دان ۴ کونگ فو توآ دبیرهیات کونگ فو شهرستان بابلسر و عضو تیم ملی کونگ فوتوآ سلاح سرد جمهوری اسلامی ایران و مربی تیم تکنیک شهرستان بابلسر و مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو است .
 
همچنین استاد محمد ملکی برادر وی رییس هیات کونگ فو شهرستان بابلسر است که وی نیز از اساتید بزرگ این رشته رزمی می باشد .
 
 به هر روی دوملی پوش استان مازندران آقاي علی ملکی و حامد پورمحمدی ومربيگري استادبهروزپورتقي  مربي  تيم ملي كونك فوتوا كشوردر مسابقات جهانی هنرهای رزمی که در کشور گرجستان برگزار گردید موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار