کد خبر: ۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸ 13 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از آینانیوز، نادر قاضی پور در افتتاحیه خط تولید پلی استراسپانباند ارومیه که نخستین واحد تولیدی از این نوع در سطح خاورمیانه است ضمن اعلام این مطلب اظهارداشت: با اصل 44 قانون اساسی موافقم ولی به شرطی که واگذاری ها به مردم باشد نه نهادهایی که نتوانیم فردا از آنها در مجلس تحقیق و تفحص کنیم.

نماینده اورمیه در مجلس نهم تصریح کرد: آذربایجان غربی درمسیری قرار گرفته است که امروز نباید به مرز آن به چشم تهدید نگاه کرد وقتی 6 هزارنفر در ورزشگاه می آیند به بهانه تشویق تیم والیبال یاشاسین آذربایجان می گویند به منزله تقویت نظام و آذربایجان به عنوان بخشی از خاک مقدس ایران اسلامی است.

او ادامه داد: خدا از تقصیرات استاندار آذربایجان غربی نگذرد که دریاچه ارومیه را امنیتی کرد و جوانها را به زندانها انداختند.

آدم عاقل مساله امنیتی را سیاسی و مساله سیاسی را به اجتماعی تبدیل می کند. آدمی که عقل ندارد همه چیز را امنیتی می بیند!

قاضی پور در بخشی از سخنانش گفت: ایران کشور قدرتمندی است و می توانیم اقتصاد ایران را بدون نفت ببندیم به شرطی که به عدالت رفتار کنیم. عدالت به معنای این نیست که حقوق یک نفر بشود 50 میلیون و یک نفر دیگر 400 هزار تومن! اگر حق مردم را می دادند در ارومیه امروز یک نفر بیکار باقی نمی ماند.

این نماینده مجلس ضمن تشکر از مدیران شرکت بام گام عایق ارومیه که زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم کرده اند توصیه کرد دستگاههای مسئول نسبت به مبارزه با مواد مخدر و مسائل اخلاقی جوانان جدی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار