کد خبر: ۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 10 June 2015
مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: فعالیت در حوزه خودکفایی و اشتغال مددجویان، جهادی است بزرگ که زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.
علی سالارکیا در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهارکرد: این نهاد انقلابی در سال‌های اخیر توانسته به صورت تخصصی در ایجاد فرصت‌های اشتغال، کارآفرینی، منابع درآمدی مولد و توانمندسازی جامعه بی‌بضاعت و محروم اقدامات شایسته و ضروری را انجام دهد.
وی افزود: کمیته امداد خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و مستضعف جامعه را با همتی بسیجی‌وار و اندیشه‌ای روشن در دستور کار خود قرار داده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حرکت در چارچوب ترسیمی همدلی و همزبانی در امر محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان یکی از اصول اصلی فعالیت‌های کمیته امداد است؛ چراکه بر حسب وظیفه‌‌ شرعی که متعهد شده‌ایم باید با تمام وجود با روحیه‌ای بسیجی‌وار در خدمت‌رسانی به محرومان همت کنیم.
سالارکیا با بیان اینکه تک تک حوزه‌های تخصصی کمیته‌ امداد در امر محرومیت‌زدایی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، یادآورشد: نباید احساس شود که رفع مشکلات نیازمندان فقط بر عهده‌ یک حوزه است بلکه باید همدلی، همبستگی، وحدت و رسیدگی به امور مراجعان به صورت دسته جمعی در بین یکایک امدادگران تبلور یابد تا بتوانیم بر مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه غلبه کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز در پایان رساندن مددجویان به مرحله‌ خوداتکایی و استقلال را از جمله فعالیت‌های مهم این نهاد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار