مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی:
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 37 درصد جمعیت در مناطق مختلف آذربایجان غربی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۴۵۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 09 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مقصود مقدمی‌کیا ظهر امروز در نشست خبری که در مدیریت تامین اجتماعی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ تولیدی بدون در نظر گرفتن تامین اجتماعی معنی و مفهوم نداشته و برای حمایت از تولید برای درمان و تامین نیز باید فکری کرد.

وی تصریح کرد: حدود 55 درصد مردم کشور زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و این مسئولیت ما را در جهت افزایش کیفیت خدمات همزمان با افزایش کمی تعداد بیمه‌شدگان زیاد می‌کند که این نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و درست است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: دارای 16 شعبه در سطح استان هستیم که سه شهرستان اشنویه، شوط و پلدشت شعبه نداشته و چهار شعبه اقماری، 9 کارگزاری و سه مرکز مشاوره در استان فعال هستند.

وی افزود: حدود 1 میلیون نفر در سطح استان یعنی 37 درصد جمعیت کلی و 59 درصد جمعیت شهری استان زیرپوشش بوده که چهل و هفت هزار نفر در استان مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند.

مقدمی‌کیا گفت: تعداد کارکنان استان ۵۱۹ نفر بوده و ۴۷ هزار کارگاه فعال در آذربایجان غربی وجود دارد که توانستیم رتبه پنج در سال ۹۳ و رتبه دوم کشور در ارزیابی سراسری در سال‌های ۹۴ و ۹۵ کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  از سال 77 به بعد تمام سوابق موجود به صورت دیجیتال ثبت شده تا دسترسی راحتی ایجاد شده و به سمت تامین اجتماعی حرکت کنیم و از نیمه دوم سال جاری اسکن تمام پرونده‌ها و رده‌بندی آنها را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در مورد اختلاس انجام شده در شعبه مهاباد، گفت: ما تخلفات را رد نکرده و معتقد هستیم باید با آن برخورد کنیم و در ماجرا مهاباد نیز خودمان موضوع را شناسایی کرده و بر خورد لازم را انجام دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار