جانشین سازمان بسیج مستضعفین در تبریز مطرح کرد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در تبریز از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در 7 استان کشور خبر داد و آذربایجان‌شرقی را الگوی مناسب برای اجرای این طرح برشمرد.
کد خبر: ۴۵۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 06 July 2017
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان سفر به تبریز با ادای احترام به شهدای استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ساکنان این محلات محروم را همچون عائله خود می‌دانیم و با همه توان به‌دنبال محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با به‌کارگیری توان نیروی مردمی بسیج هستیم.

وی گفت: این استان توفیقات بسیاری در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی داشته و دیار شهیدان بزرگواری چون شهید آقا مهدی و حمیدآقا باکری، تجلایی و یاغچیان است که این شهدای بزرگوار حق بسیاری بر گردن ما دارند.

فضلی که برای شرکت در جلسه قرارگاه جوادالائمه سازمان بسیج مستضعفین به همراه مسؤولانی از وزارت کشور و دستگاه‌های مختلف به آذربایجان‌شرقی سفر کرده است اظهار امیدواری کرد: بسیج توفیق بیشتری در کمک به دستگاه‌های مسؤول در زمینه محرومیت‌زدایی داشته و بیش از پیش موفق به خدمتگزاری به مردم عزیز باشد.

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در تشریح طرح کرامت بیان داشت: بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی که دغدغه اصلی مردم و نگرانی رهبر معظم انقلاب است در قالب طرح کرامت در 7 استان کشور اقدامات وسیعی را با مشارکت وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های مسؤول پیگیری می‌کند. مردم در این محلات دچار محرومیت هستند و معضلات اجتماعی به نسل جوان آسیب زده است. ما ساکنان این محلات محروم را همچون عائله خود می‌دانیم و با همه توان به‌دنبال محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با به‌کارگیری توان نیروی مردمی بسیج هستیم. 

وی با اشاره به اهداف اساسی این طرح و گام‌های موفق در 70 محله انتخاب شده برای اجرای طرح کرامت گفت: قطعاً با روحیه جهادی و بسیجی و با هماهنگی و بسترسازی لازمه این طرح به نتایج بهتری خواهد رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوابق درخشان سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، از میزبانی سپاه عاشورا تقدیر کرده و گفت: بخش نخست جلسه امروز به اخذ گزارش و پیگیری اجرای طرح کرامت در 70 محله منتخب 7 استان کشور اختصاص داشته و بعدازظهر امروز نیز اجرای موفق طرح کرامت 2 در استان آذربایجان‌شرقی به عنوان الگوی دیگر استان‌های مجری طرح محور بحث خواهد بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که  با فضل الهی در آینده نه چندان دور شاهد نتایج مثبت این طرح در محلات محروم مواجه با آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود. گام‌های مهم اولیه برداشته شده است و با پیش‌بینی الگوهای اجرایی قطعاً شاهد آبادانی این محلات و رفع معضلات اجتماعی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :