هفتمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح استان همدان روز پنجشنبه با حضور مسوولان نظامی و انتظامی استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 12 February 2015

همدان- ایرنا- هفتمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح استان همدان روز پنجشنبه با حضور مسوولان نظامی و انتظامی استان همدان برگزار شد. 


به گزارش ایرنا رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان در این آیین با تبریک آغاز سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران در سال 57 با رهبری امام راحل (ره) معجزه آفریدند و هم اینک این انقلاب الگویی برای تمامی آزادیخواهان جهان شده است.

حجت الاسلام 'علی دشتکی' اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی عزت و اقتدار، آزادی و آزادی خواهی، عدالت و عدالت طلبی در جهان نهادینه شد و حمایت از ملل محروم و مظلوم جهان به یک ارزش تبدیل شد.

وی بیان کرد: عزت و اقتدار کنونی ملت ایران برگرفته از مجاهدت و جانفشانی بزرگمردانی است که با نثار جان و مال خود امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: در جریان حکومت رژیم ستم شاهی جوانان حق ابتکار، نوآوری و خلاقیت نداشتند ولی هم اینک جوانان این کشور در بیشتر عرصه ها پیشتاز هستند.

وی با ذکر اینکه تحصیل علم و دانش باید در اولویت برنامه های جوانان باشد اظهار کرد: کار و تلاش مستمر، خوسازی ، عبادت و بندگی خالصانه، اهتمام به ازدواج از جمله انتظارات جامعه از جوانان است.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز بیان کرد : امروزه بخش اعظمی از بار تامین امنیت کشور به دوش جوانان مومن و ولایتمدار این مرز و بوم است که با شجاعت و دلیری از کیان اسلامی دفاع می کنند.

سردار 'حاجی محمد مهدیان نسب' با ذکر اینکه سربازان سرمایه های اصلی نظام هستند افزود : مجموعه انتظامی همدان برای هفتمین سال متوالی همزمان با میلاد حضرت 'علی اکبر (ع)' به منظور تکریم از مقام سرباز اقدام به تجلیل از آنان می کند.

وی اضافه کرد: سربازان نیروی انسانی فعال و پویا و مدیران و آینده سازان نظام اسلامی هستند و آنان بخاطر کسب تجارب ارزشمند می توانند بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

وی گفت: حضور در بدنه نیروهای مسلح سربازان را برای مسوولیت پذیری در خانواده و اجتماع آماده کرده و آموزش های نظامی ، حفاظتی و عقیدتی در کنار دین باوری و ولایتمداری سربازان را برای بدست گرفتن سکان مسوولیت مهیا می سازد.

در این آیین از سربازان وظیفه نمونه ارتش ، سپاه و انتظامی استان همدان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار