سردار رحیم نوعی اقدم:
سردار رحیم نوعی اقدم گفت: داعشی ها می خواهند وقتی حرم حضرت زینب را گرفتند در عمق پنجاه متری منفجر کنند تا به دنیا بگویند از حضرت زینب اگر اثری هم بود دیگر نابود شد بعدها هم که آنجا را پس بگیریم این سنگ مزار را کجا بگذاریم؟
کد خبر: ۴۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 08 June 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از رهیاب، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان سپاه و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمع بسیجیان اهواز در خصوص تحولات منطقه اظهار داشت: استکبار جهانی، داعش را درست کرده است تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: داعش در دنیا هیچ خاصیتی برای استکبار ندارد جز اینکه این ماموریت را انجام دهد و برای اینکه ما در مبارزه موضوع اسلام و کفر را پیش نکشیم پرچم داعش را با لااله الا الله درست کرده اند.

داعش می خواهد حرم حضرت زینب(س) را در عمق 50 متری منفجر کند

این مقام مسئول عنوان کرد: دشمن با شعار و تابلوی اسلامی به جنگ انقلاب اسلامی آمده است این الله اکبر آمریکایی برای نابودی جمهوری اسلامی ایران خلق شده است.

وی افزود: دشمن از سوریه شروع کرده است برای اینکه حزب الله را محاصره کند آمده است در عراق تا نمادهای تشیع یعنی کربلا و نجف را از بین ببرد و بعد از خلع سلاح کردن به ما حمله کند.

نوعی اقدم با بیان اینکه اگر ما داعشی ها را نکشیم باید بمیریم تاکید کرد: ما به اینها می گوییم شما از ما چه می خواهید آنها می گویند ما می خواهیم شما نباشید.

وی اضافه کرد: ما برای اینکه بمانیم باید بجنگیم ما برای اینکه از حقانیت اسلام ناب دفاع کنیم باید بجنگیم ما برای اثبات حقانیت شیعی باید بجنگیم.

سردار رحیم نوعی اقدم تصریح کرد:اگر ما در سوریه و عراق با داعش جنگ نکنیم به تعبیر مقام معظم رهبری باید در تهران با آنها بجنگیم.

وی افزود: وقتی القاعده و طالبان که برای نابودی انقلاب اسلامی ایران درست شدند نتوانستند کاری کنند داعش را درست کردند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: ما در عراق و سوریه با داعش درگیر شدیم تا ایران ناامن نشود با دشمن صددرصد ایران در خارج از جغرافیای ایران ایستاده ایم.

وی ادامه داد: داعش با ایران درگیر است و کشور درگیر با داعشی ها امروز با تدبیر حضرت آقا، امن ترین کشور دنیاست.

نوعی اقدم با بیان اینکه من سفیر مقاومت هستم و از صحنه مقامت می آیم گفت:آمده ام با شما اتمام حجت کنم اگر فردا اتفاق دیگری افتاد نگویید به ما چیزی نگفته اند.

وی با بیان اینکه جنگ جنگ عقیده و باورهاست گفت: اگر می خواهیم در مقابله با دشمن خود در سوریه و عراق بایستیم باید روی خدایی بودن این نسل و نیروهایمان کار کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد:اگر مسئله داعش را در سوریه و عراق حل نکردیم باید با داعش در خوزستان بجنگید مردم باید اینها را بدانند و خودشان انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تدبیر مقام معظم رهبری فعلا این نیست که ما به عراق و سوریه لشکرکشی کنیم باید فرماندهانی به عراق و سوریه بروند و از ظرفیت های آن ها این دو کشور استفاده کنند.

سردار رحیم نوعی اقدم گفت: اگر کمک کنید با داعش می جنگیم اگر کمک نکنید هم تا وقتی زنده ام نمی گذارم حرم حضرت زینب را خراب کنند من آنجا شهید می شوم ولی شما ضرر می کنید.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما امروز در قبرستان بقیع که قبور اهل بیت را داریم هنرمان فقط زدن یک نمایشگاه بقیع در شلمچه است! داعشی ها در عراق اعلام کردند کنار بکشید می خواهیم کربلا نجف و سامرا را با خاک یکسان کنیم.

داعش می خواهد حرم حضرت زینب(س) را در عمق 50 متری منفجر کند

وی ادامه داد: اگر آنقدری که برای حضرت زینب گریه کرده اید و به سروصورت خود زده اید راست بوده است باید امروز برای دفاع از حرمش کمک کنید.

سردار رحیم نوعی اقدم گفت: پشتیبانی باید مردمی باشد نمی تواند دولت در فلان تبصره و ماده، پول بدهد مردم باید امام خود را حفظ کنند.

سردار رحیم نوعی اقدم گفت: داعشی ها می خواهند وقتی حرم حضرت زینب را گرفتند در عمق پنجاه متری منفجر کنند تا به دنیا بگویند از حضرت زینب اگر اثری هم بود دیگر نابود شد بعدها هم که آنجا را پس بگیریم این سنگ مزار را کجا بگذاریم؟ دنیا می گوید ما را مسخره کرده اید داعش آنجا را منفجر کرده است می گوید جنازه ای در کار نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عباسزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
سردار اماده هر گونه همکاری هستیم امر فرمایید اجرا شود بسم الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
از الان باید حریم 200 کیلومتری تعیین کنید و رسما حمله کنید
حضرتی اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ان حزب الله هم الغالبون لا یخلف المیعاد با تمام وجود از مدافعان حرم مالی و جانی پشتیبانی خواهیم کرد وظیفه دینی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار