مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: 21 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت 2318 هکتار در کرمانشاه وجود دارد که در تمامی شهرستان‌های استان یک شهرک یا ناحیه صنعتی داریم.
کد خبر: ۴۵۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 01 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، بیژن کردستانی در نشست خبری افزود: در سال 95 و ابتدای امسال  170 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است که این میزان اعتبار معادل اعتبارات پنج سال قبل از آن است.

وی خاطر نشان کرد: از وظایف اصلی این شرکت شهرکهای صنعتی فراهم کردن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای تسهیل سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه امسال نه تنها افزایشی در قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نداشتیم، بلکه در شهرک صنعتی زاگرس نیز قیمت زمین به نصف کاهش پیدا کرد.

کردستانی تصریح کرد:در شهرک صنعتی زاگرس امکانات و زیرساخت‌های خوبی فراهم شده، واین منطقه از معافیت مالیاتی 13 ساله بهره‌مند است و فاصله آن تا شهر کرمانشاه نیز کمتر از 13 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های سال  96ایجاد مجتمع تولیدی مبلمان در شهرک صنعتی بیستون و در فضایی به وسعت حدود پنج هکتار است که با ایجاد این مجتمع تحولی در زمینه صنعت مبلمان و اشتغال  در استان ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار