چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با حضور فعالان عرصه صنایع و معادن استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 08 June 2015
تابناک بوشهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در معرفی ظرفیت‌های استان نقشی مهم دارد.

علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری به حضور اتاق بازرگانی استان بوشهر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برای حمایت از صنایع استان بوشهر آماده هستیم و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی، بیان داشت: اتاق بازرگانی بوشهر برای همکاری با مسئولان استان و همچنین صاحبان صنایع و معادن آمادگی کاملی دارد و زمینه همکاری‌ها را افزایش خواهیم داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر به نقش بسیار مهم این نمایشگاه در توسعه صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا ظرفیت‌های این نمایشگاه تکمیل شود و شاهد رونق صادرات محصولات غیرنفتی باشیم.

وی ادامه داد: صاحبان صنایع و معادن استان بوشهر کشورهای هدف محصولات خود را مشخص کنند و اتاق بازرگانی نیز در قالب هیئت‌های تجاری با کشورهای مختلف برای صادرات محصولات و کالاهای استان مذاکره می‌کند و ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌ها را نیز تقبل می‌کنیم.

لازم به ذکر است که چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ۱۷ تا ۲۰ خردادماه هر روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است./
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار