فرمانده پایگاه بسیج شهید اجاقی شهرک باغ‌ابریشم کرمانشاه، برنامه‌های طرح کرامت ۲ در کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  مهر،مهدی بداغی ، ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع) با اشاره به برگزاری برنامه‌های طرح کرامت در کرمانشاه گفت: پایگاه بسیج شهید اجاقی شهرک باغ‌ابریشم کرمانشاه نیز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برنامه‌های فرهنگی‌ای را را در قالب «طرح کرامت ۲» اجرا می کند و  محوریت اصلی این برنامه‌ها نیز با مساجد است.

وی از برگزاری برنامه‌هایی چون نماز جماعت در مساجد، برگزاری مراسمات مذهبی و ملی، جشن و اعیاد و... در مساجد محلات، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام اسلامی و مسابقات فرهنگی و قرآنی در قالب این طرح خبر داد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید اجاقی شهرک باغ‌ابریشم کرمانشاه افزود: برگزاری مسابقات بومی و محلی، مسابقات ورزشی و برنامه پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های ما در قالب طرح کرامت ۲ است.


وی از برگزاری کلاس‌های مشاوره روانشناسی، درمانی، ازدواج، مهارت‌های زندگی، خانوادگی، تحصیلی و... نیز در قالب این طرح خبر داد و گفت: در قالب این طرح همچنین خدمات درمانی رایگان در محلات ارائه می شود و ما نیز این خدمات را به مردم محله باغ‌ابریشم ارائه می کنیم.

بداغی از ارائه خدمات دیگری نیز در قالب این طرح خبر داد و گفت: هم‌چنین امروز به مناسبت میلاد امام حسن(ع) یکی از نانوایی‌های این محله در قالب طرح کرامت ۲ اقدام به توزیع نان رایگان در این محله می‌کنند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید اجاقی شهرک باغ‌ابریشم کرمانشاه، از برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان این محله در قالب طرح کرامت ۲ در این شهرک خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار