مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: جشن گلریزان ویژه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم بابک ترابی اظهار داشت: جشن گلریزان ویژه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خیران کرمانشاهی در محل سالن همایش هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: شانزدهمین جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیر‌‌‌‌‌‌‌‌عمد به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و خیران جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر‌‌‌‌‌‌‌عمد روز چهارشنبه 17 خرداد ماه در کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمانشاه با بیان اینکه جشن گلر‌‌‌‌‌‌یزان جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای جرائم غیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عمد هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌‌شود افزود: در آزادسازی زندانیان جرائم غیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عمد اولویت آزادسازی با زندانیان مربوط به جرائم دیه و تصادف است.

ترابی گفت: در سال گذشته 220 زندانی جرائم غیرعمد توسط کمک‌های خیران، معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت وام، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و گذشت شاکیان از زندان‌های استان کرمانشاه آزاد شدند.

وی حضور و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد در جشن گلریزان را فرصتی ویژه برای تحکیم فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار دانست و افزود: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبردار سبب بازگشت سرپرست‌های چند خانواده که بخشی از بدنه جامعه بوده و به دلیل مشکلات مالی بضاعت پرداخت جرایم مالی را ندارند، می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار