امام جمعه خور و بیابانک گفت: انقلاب اسلامی ایران 15 خرداد متولد شد و با ولایت فقیه شکل گرفت.
کد خبر: ۴۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 06 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' اکبر ذوالفقاری ' در خطبه های نماز جمعه خور و بیابانک در بارگاه امامزاده سید داود این شهرافزود: قیام 15 خرداد سال 42 با شهادت عزیزان بسیاری همراه بود تا انقلاب مردم ایران متولد شود.

وی از حضور پرشکوه مردم در آئین های بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرقد مطهر ایشان قدردانی کرد و افزود: مردم ایران امام خود را فراموش نمی کنند.

وی استکبارستیزی را از آرمان استوار امام خمینی(ره) معرفی و اضافه کرد: تنها کسی که توانست بگوید آمریکا شیطان بزرگ است امام راحل بود.

ذولفقاری امام جمعه خور در بیان ویژگی های منحصر بفرد حضرت امام خمینی (ره) به دو اصل بزرگ اشاره کرد و افزود: ایشان نخست نظام موروثی را از بین برد و سپس نظام ولایی و الهی را جایگزین کرد.

وی اظهار کرد: امام راحل به مردم احترام گذاشت و معتقد به حکومتی بود که مردم آن را تایید کرده باشند؛ امام خمینی (ره) به حکومتی اعتقاد داشت که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی با اشاره به بیانات مهم و موثر مقام معظم رهبری در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، یادآور شد: عمل و رفتار بر اساس منویات مقام رهبری و تبعیت از فرمایشان ایشان برای تک تک مسئولان و آحاد مردم کشور ضرورت است ، زیراکه عمل بر خلاف این توصیه ها موجب ایجاد لطمه به انقلاب و اسلامی خواهد شد.

وی افزود: اگر افراد جامعه اسلامی ما معتقد به امام و رهبری هستند باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانند و این موضوع را در گفتار و نوشته های خود بروز دهند تا بهانه ای برای سوء استفاده بیگانگان و دشمنان قشم خورده نظام جمهوری اسلامی باقی نماند.

ذولفقاری از حضور مردم در برگزاری جشن میلاد تشکر کرد واز حضور کمرنگ مسولین در نماز جمعه در شهر کویری خور بیابانک انتقاد کرد ،
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار