سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان اظهار داشت: اعزام مداح به مساجد و حسینیه‌ها توسط کانون مداحان، اجرای گفتمان‌های دینی با همکاری و هماهنگی روحانیان مستقر در سطح مساجد و حسینیه‌ها، برپایی محافل سوگواری با همکاری هیئت‌های مذهبی و انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی با همکاری بیش از ۵۰ تشکل دینی و دیگر نهادهای فرهنگی شهرستان تویسرکان انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 05 June 2017
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: ۸۰ برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه نکوداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تویسرکان اجرا می‌شود.

به گزارش مهر؛ حجت‌الاسلام علی کاروند با بیان اینکه در میان رهبران سیاسی جـهان تا به امروز، کمتر شخصیتی به جامعیت امام خمینی (ره) بروز نموده اسـت، افزود: این اداره در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با همکاری روحانیون بومی، کانون مداحان و شورای هیئت های مذهبی، واحد خواهران، موسسات قرآنی و خانه های قرآن در شهر و روستا، سپاه ناحیه و اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام، برنامه هایی برگزار می‌کند.

وی گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مراسم محوری با همکاری ائمه جماعات مساجد، اصناف و بازاریان، انجمن های اسلامی و هیئت های مذهبی بانوان در طول ایام ارتحال، برگزاری مراسم محوری در مسجد جامع و حضرت ابوالفضل(ع) تویسرکان، اعزام مبلغ به روستاها و مناطق دور افتاده با هدف تبیین سیره امام(ره) و برگزاری مسابقه زندگی حضرت امام(ره) در شهر و روستا خواهد بود.

وی اظهار داشت: اعزام مداح به مساجد و حسینیه ها توسط کانون مداحان، اجرای گفتمان های دینی با همکاری و هماهنگی روحانیان مستقر در سطح مساجد و حسینیه ها، برپایی محافل سوگواری با همکاری هیئت های مذهبی و انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی تبلیغی با همکاری بیش از ۵۰ تشکل دینی و دیگر نهادهای فرهنگی شهرستان تویسرکان انجام می‌شود.

حجت الاسلام کاروند گفت: در این ایام ۱۰۰ نفر از مبلغان دینی شهرستان تویسرکان اندیشه های امام راحل را تبیین می‌کنند.

وی افزود: تبیین شخصیت و افکار و اندیشه والای حضرت امام خمینی (ره)، بیان ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین عظمت و جایگاه ولایت‌ فقیه از دیدگاه قرآن و احادیث از جمله اهداف اعزام مبلغان دینی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار