حجت الاسلام سید صدر الدین شریعتی در آیین گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در تبریز:
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی تبریز عصر 14 خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 04 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجه الاسلام سید صدرالدین شریعتی با اشاره به اینکه امام یک سرمایه بزرگ است اظهار داشت ، باید یاد امام زنده نگه داشته شود و این سرمایه بزرگ را باید به آیندگان منتقل کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های بی بدیل آیت الله شبستری در 22 سال اخیر خاطر نشان کرد ،حجه الاسلام دکتر آل هاشم یک انسان نجیب و پاک بوده و به عنوان یک نعمت برای استان و تبریز خواهد بود.

حجت الاسلام سید صدر الدین شریعتی ابراز داشت : امام راحل یک شخصیت استثنائی در جهان اسلام است و در مقابل جهان پر از شرک و نفاق امام انفجار نور را پدید آورد.

حجت الاسلام شریعتی با اشاره به اینکه 38 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تا به امروز با قدرت و سلامت راه خود را ادامه می دهد و در مقابل استعمار ایستاده است.

وی اضافه کرد :امروز ایران اسلامی جزء 7 کشور برتر دنیا از لحاظ خود کفایی و قدرت است .

حجت الاسلام  سید صدر الدین شریعتی به 4 اصل اشاره کرد و گفت :امام به این 4 اصل تاکید می کرد و که عبارتند از پاکی ، عدم توجه به منافقین و کفار  وتوکل بر خدا و قدرت مردم و انقلاب اسلامی با اتکا بر این چهار اصل حرکت خود را ادامه می دهد.

وی ابراز کرد ، عزت ایران وابسته به اسلام ، قرآن و ولایت است و باید همیشه اتحاد داشته باشیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار