مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبرداد.
کد خبر: ۴۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 05 June 2015


همزمان با سفر رئیس مجلس به استان و همزمان با اعیاد نیمه شعبان در مراسمی با حضور مسئولان، بهره‌برداری از پروژه آب شرب شهرک صنعتی بناب آغاز شد.

این پروژه با سرمایه‌گذاری شخصی صاحبان صنایع با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 150 میلیون ریال و به طول 3 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

با اجرای این طرح آب شرب مورد نیاز شهرک صنعتی بناب از طریق خطوط یک و دو زرینه رود و آب‌دهی دو لیتر در ثانیه تأمین خواهد شد.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در مراسم بهره‌برداری از این طرح از بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: برای افزایش اشتغالزایی و تولید در استان همچنین جذب سرمایه‌گذاران به حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان‌ها نیاز داریم.

علی عسگری، تولید داخلی را یکی از سرفصل‌های مهم اقتصاد مقاومتی اعلام و تصریح کرد: در حاضر کسانی که در سنگر تولید با تفکر بسیجی فعالیت دارند، واقعاً ایثارگری می‌کنند.

* اتمام مطالعات تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب

وی در ادامه از تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی بناب خبر داد و افزود: این شهرک یکی از شهرک‌های مهم استان و الگوی دیگر شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مطالعات تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده و کار شبکه‌گذاری نیز به زودی در داخل شهرک آغاز خواهد شد.

* ادارات مکلف به همکاری با تولیدکنندگان

فرماندار بناب نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح توسعه این شهرک گفت: واحدهای تفکیکی در طرح توسعه 200 هکتاری شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

ولی‌الله فرج‌اللهی تکمیل و تجهیز آتش‌نشانی، احداث جایگاه سوخت‌گیری، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و ترمیم آسفالت معابر شهرک صنعتی را از مهم‌ترین مطالبات سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع اعلام کرد.

وی با اشاره به حمایت دولت از واحدهای صنعتی گفت: مجموعه مدیریت شهرستان ادارات را مکلف به همکاری با تولیدکنندگان کرده است و اجازه نخواهیم داد در مسیر تولید و اشتغال سنگ‌اندازی شود.

فرماندار بناب اظهار کرد: با اینکه بعضی از واحدهای تولیدی با بدهی‌های سنگین به ادارات خدمات‌رسان مواجه هستند، ولی با این وجود به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا چرخ‌های تولید از حرکت بازداشته نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :