تابناک: امام جمعه سمیرم گفت: حضور آگاهانه و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن لازم و یک فریضه است زیرا که موجب تقویت حفظ نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ 11 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران سمیرم از یوم‌الله 22 بهمن با عنوان پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت یاد کرد و ضمن تبریک این روز به ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود.

وی با بیان اینکه این انقلاب در مسیر الهی و با رهبری ولایت فقیه آغاز شد، افزود: بصیرت، حراست و درایت سه ویژگی بارز در امام خمینی(ره) بود که موجب این انفجار نور در جهان اسلام شد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اکنون وظیفه یکایک ملت ایران است که با تبعیت از مقام معظم رهبری از این نور و انقلاب اسلامی که ثمره سال‌ها مجاهدت ملت ایران است پاسداری و حراست کنند.

وی یوم‌الله 22 بهمن را روز تاریخی اسلام در مقابل کفر و زیاده‌خواهی غرب دانست و اظهار کرد: همه ملت ایران باید این یوم‌الله را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام رجایی‌پور بر حضور باشکوه‌تر ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و ادامه داد: حضور جدی و بامعنای همه اقشار ملت در راهپیمایی 22 بهمن برای حفظ نظام و خنثی کردن توطئه‌های پیچیده و مستمر آمریکا و صهیونیست و غرب و نیز برای ارتقاء قدرت جمهوری اسلامی در جهان این نوع حضور بر همه لازم و بلکه یک فریضه است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حفظ نظام را اوجب واجبات می‌دانستند افزود: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یکی از وظایف ما در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: از خداوند متعال توفیق همه خدمتگزاران و پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار