مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: 25 شهر و روستا در شهرستان فارسان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۳۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 31 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری از بهره‌مندی 100 درصدی  جمعیت شهری و روستایی شهرستان فارسان از نعمت گاز خبر داد و اظهار کرد: ضریب نفوذ در این شهرستان 99.5 درصد است.

وی گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده عملیات گازرسانی به شهرستان فارسان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و تمامی شهرها و روستاهای شناسنامه‌دار این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد مشترکین گاز در شهرستان فارسان 29 هزار و 769 مشترک است که این شهرستان جز شهرستان‌های سبز استان قلمداد می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به این که پوشش گازرسانی در شهرستان فارسان به مرز حداکثری رسیده است و همه کارکنان در تمامی رده‌های سازمان به‌خصوص واحدهایی که بیشتر با ارباب‌رجوع مواجه هستند می‌بایست با تعاون و همکاری، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تری را برای مردم شریف استان فراهم کنند.

حیدری ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی چهارمحال و بختیاری در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 97 تعداد 2 شهر و 24 روستا به شهرها و روستاهای گازدار استان اضافه شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی سامانه CRM (سامانه ارتباط با مشتریان) را در همین راستا و در  جهت تکریم مردم شریف استان عنوان کرد و گفت:  از نواحی تابعه شرکت گاز می‌خواهیم در پیشرفت و پیشبرد اهداف این سامانه تلاش حداکثری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار