از جمله این رشته‌ها می‌توان به بوکس اشاره کرد که از جمله رشته‌های قدرتی به شمار می‌رود و اگر مسؤولان حمایت کنند نتایج بسیار خوبی در سطح کشور و بین‌المللی خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 29 May 2017
فعالیت خوب هیأت ورزشی بوکس موجب شده این رشته یکی از بهترین رشته‌های المپیکی در کهگیلویه و بویراحمد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، برخی از رشته‌های ورزشی انفرادی در استان کهگیلویه و بویراحمد از استعدادهای خوبی برخوردار هستند.

رشته‌هایی که در صورت حمایت بیشتر از سوی مسؤولان و به خصوص همت بیشتر از سوی آن‌ها در این استان خروجی خوبی خواهند داشت و جوانان با استعداد قادر به خلق شگفتی در سطوح ملی و بین‌المللی خواهند شد.

از جمله این رشته‌ها می‌توان به بوکس اشاره کرد که از جمله رشته‌های قدرتی به شمار می‌رود و اگر مسؤولان حمایت کنند نتایج بسیار خوبی در سطح کشور و بین‌المللی خواهیم گرفت.

به همین منظور با حمید قبائی‌زاده رئیس هیأت بوکس استان در خصوص وضعیت بوکس در کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را جویا شدیم.

قبائی‌زاده گفت: علی‌رغم کمبود امکانات این رشته ورزشی را در استان سرپا نگه داشته‌ایم و به همین منظور در مسابقات کشوری حضور فعال داریم.

رئیس هیأت بوکس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور در مسابقات کشوری اردبیل شرکت کردیم و همچنین به مناسبت هفته جوان مسابقات بوکس را در استان و در شهرستان گچساران برگزار کردیم.

این مسؤول افزود: در مسابقات اردبیل و در رده نونهالان موفق به دو مدال نقره و برنز شدیم و همچنین مسابقات جام رمضان را امسال برگزار خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در صورتی که مسؤولان استانی به رشته‌های ورزشی از جمله بوکس که استعدادهای فراوانی در استان دارد توجه خاص و ویژه داشته باشند.

مسؤولانی که برای گرفتن حق استان از مرکز در حوزه اعتبارات و بودجه‌ها حرکتی نمی‌کنند و تنها به امید یک نفر نشسته‌اند و معلوم نیست اگر آن یک نفر نبود آقایان چه باید می‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار