کد خبر: ۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 03 June 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: به منظور اسکان و پذیرایی از زائران امام راحل در استان 15 مکان در نظر گرفته شده است.

هیربد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: توسعه خدمات‌رسانی‌ها به زائران و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور زائران به این استان اندیشیده شده است.

وی با اعلام اینکه استان البرز هر ساله در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل شاهد حضور زائرانی از استان‌های مختلف کشور است، افزود: با هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی لازم برای حضور زائران را به این استان داریم.

معصومی بیان کرد: از استان البرز نیز 18 هزار نفر به حرم مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

به گفته این مسئول زائران از این استان با اتوبوس‌های هماهنگ شده با سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه به حرم امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بر برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های مختلف سالگرد عروج ملکوتی امام (ره) در این استان تأکید کرد و ادامه داد: مردم در آیین‌های ارتحال حضرت امام (ره) همواره حضور پرشکوه داشته‌اند و این حضور مسئولیت مدیران را برای برگزاری هرچه بهتر این آیین‌ها سنگین‌تر می‌کند.

معصومی بر انتقال اندیشه‌های ناب امام به نسل امروز تأکید کرد و گفت: در این راستا از فردا برنامه‌هایی با هدف انتقال اندیشه‌های امام راحل و شناساندن شخصیت آن بزرگوار در البرز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار