شرکت مخابرات امسال 150 میلیارد تومان در آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند.
کد خبر: ۴۲۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 25 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:اسمعیل زاده مدیر مخابرات آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت؛ارتقای شبکه GSM و تامین قابلیت اینترنت پرسرعت و 3G و 4G جزو برنامه های سالجاری شرکت مخابرات است و در این راستا امسال 1800 روستای آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت و 3G و 4G بهره مند می شوند.

وی افزود؛شرکت مخابرات امسال 150 میلیارد تومان در آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند.
بهمن اسمعیل زاده اذعان کرد : در سال ۹۵ بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان و بالغ بر ۴۹۰ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به واگذاری بروز تلفن ثابت در استان گفت: هم اکنون مشترکان میتوانند بصورت روزانه اقدام به اتصال به تلفن ثابت داشته باشند ضمن اینکه در دسترسی مشنرکان به پهنای باند بالاتر نیز مشکلی نداریم و هر میزان پهنای باندی را میتوانیم در اختیار مشترکان قرار دهیم.
مدیرعامل مخابرات آذربایجان غربی با عذرخواهی از اختلال اینترنت در ابتدای سال گفت: بدلیل جداسازی پهنای باند داخل و خارج و بهبود شبکه چند روزی دچار اختلالات اینترنت بودیم که بابت این اتفاق از مشترکان عذرخواهی می کنیم.
اسمعیل زاده گفت: شرکت مخابرات آمادگی همکاری با بخش خصوصی برای ارائه خدمات در بستر فیبر نوری را دارد و در این میان شرکت های خصوصی باید سرمایه گذاری لازم را نیز صورت دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی تاکید کرد : در سال جاری بیش از ۱۸۰۰ روستا به 3g و 4g وصل شده و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری می شود.

بهمن اسمعیل زاده اذعان کرد : در سال گذشته ۲۰۸ روستا در استان به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند.

وی گفت : در سال ۹۵ بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان و بالغ بر ۴۹۰ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت : شرکت در جریان برگزاری پرشکوه و حماسی انتخابات با تمام قدرت تلاش کرد تا کوچکترین مشکلی برای روند رای گیری پیش نیاید.

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي یکی از اهداف مهم مخابرات بعد از خصوصی سازی را افزایش بهره وری و رضایت مشتریان دانست و تصریح کرد تمامی تلاش مجموعه مخابرات استان و همکارانم را در راستای ارائه سرویس های بهتر و در شان مردم استانمان  به کار بستیم و در راستای سربلندی وسرافرازی استان وکشور عزیزمان قدم برمیداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار