تابناک تهران - رييس شوراي تامين استان تهران با تاكيد بر اهميت برگزاري باشكوه مراسم سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي گفت:‌ خوشبختانه در برنامه ريزي هاي مراسم نه تنها محدوده حرم در خدمت رساني مورد توجه است بلكه در شهر تهران و استان تهران هم شاهد توجه ويژه هستيم.
کد خبر: ۴۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 02 June 2015
سيد حسين هاشمي استاندار تهران در بازدید از قرارگاه روح‌الله نیروی انتظامی و شهید فهمیده سپاه انصار از نزدیک با روند تامین امنیت مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) قرار گرفت.

به گزارش تابناک تهران هاشمی با حضور در قرارگاه روح‌الله نیروی انتظامی و دیدار با سردار حسين ساجدي نيا فرماندهی انتطامی تهران بزرگ و معاونین وی ضمن اشاره به اهميت تامين امكانات نيروي انتظامي در برگزاري مراسم بزرگداشت رحلت امام خميني(ره) گفت: مجموعه نيروي انتظامي استان با تجربه گران سنگ خود طي سال هاي گذشته نشان دادند هيچ نگراني در برگزاري مراسم وجود نخواهد داشت.

وي افزود:‌در مدت 20 ماهي كه خدمت مردم استان تهران هستيم در زمينه عملكرد نيروي انتظامي هيچ دغدغه اي نداريم و با وجود امكانات حداقلي كه در اختيار نيروي انتظامي است همچنان شاهد پيشبرد اهداف هستيم.

رييس شوراي تامين استان تهران در ادامه با تاكيد بر اهميت برگزاري باشكوه مراسم سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامي گفت:‌ خوشبختانه در برنامه ريزي هاي مراسم نه تنها محدوده حرم در خدمت رساني مورد توجه است بلكه در شهر تهران و استان تهران هم شاهد توجه ويژه هستيم.

هاشمی با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور اشاره کرد: نباید بخاطر مراسم سالگرد از دیگر نقاط حساس تهران غافل بود و به خوبی برای تامین امنیت کل شهر تهران و نقاط حساس آن برنامه‌ریزی شده است.

استاندار تهران با اشاره به تعامل دستگاه ها در برگزاري مراسم سالگرد حضرت ارتحال امام خميني(ره) افزود:‌ استفاده از سيستم هاي نوين در كاهش خطا، بالا رفتن دقت و همكاري خوب بين دستگاهي به ويژه ميان سپاه و نيروي انتظامي موجب مي شود شاهد برگزاري مراسمي باشكوه باشيم.

هاشمي گفت:‌سال گذشته با وجود همه تلاش هاي انجام شده نواقصي به وجود آمد كه گلايه هايي به همراه داشت و با تعامل بيشتر امسال اين مشكلات مرتفع مي شود و تلاش همه دستگاه ها بر خدمت رساني به زايران حرم مطهر امام خميني(ره) متمركز است.

استاندار عنوان كرد: امسال با اجراي نظرسنجي هاي مردمي از آمادگي بيشتري در برگزاري مراسم برخوردار هستيم.

وي با اشاره به افزايش تعداد زايران تهراني حرم مطهر حضرت امام (ره)  در دو سال آينده گفت:‌ با توجه به اينكه تا دوسال آينده مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) با ماه مبارك رمضان همزمان مي شود با كاهش زايران شهرستاني و حضور صد درصدي زايران از تهران مواجه مي شويم.

استاندار گفت: امسال براي حدود 400 هزار نفر از زايران تهراني تدارك ها پيش بيني شده است و استقبال و خدمات رساني از دو روز قبل مراسم آغاز و تا دو روز بعد مراسم انجام مي شود.

استاندار تهران قبل از حضور در قرارگاه روح‌الله نیروی انتظامی در بین فرماندهان سپاه انصار در قرارگاه شهید فهمیده مستقر در حرم حضرت امام (ره) حاضر شد و با عوامل آن دیدار داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار