هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه گفت: کونگ فو کاران پاوه ای در مسابقات قهرمانی که روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد،درخشیدند.
کد خبر: ۴۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 14 May 2017
هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک ازپاوه افزود:این مسابقات که با حضور ۹ شهرستان از استان کرمانشاه که شامل ۱۲ تیم در چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار شد که تیم کونگ فو شهرستان پاوه با حضور ۱۵ کونگ فو کار با مربیگری و سرپرستی استاد سوران قمری در این مسابقات شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد:از ۱۵ نفر شرکت کننده در این مسابقات ۱۴ کونگ فو کار موفق به کسب مقام شدند،که در رده سنی نونهالان،شایان شکری و مهرداد حیدری مقام اول و طلا، محمد نظری و آریز صمدی مدال برنز را کسب کردند.

عبدالله زاده گفت:در رده سنی نوجوانان نیما ابراهیمی مدال طلا،زانکو خالدی و پارسا صمدی مدال برنز.در رده سنی جوانان:متین رحمانی،مرشد نوروزی و سروش سفری مدال طلا،شایان قادری و پیشوا معاذی مقام دوم و مدال نقره را کسب کردند.

وی ادامه داد:در رده سنی بزرگسالان فرشاد لطفی مدال طلا و یاسر قادری مدال نقره را کسب نمودند.

رئیس هیئت کونگ فو پاوه ابراز داشت:این پیروزی را به مردم شهرستان،جامعه ورزشی و خانواده این عزیزان تبریک گفت و از مربی شایسته و با اخلاق استاد سوران قمری از طرف هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان پاوه تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است شایان شکری بعنوان فنی ترین کونگ فو کار این مسابقات از سوی هیات داوران جایزه سوپر فایتر استان را دریافت کرد.


گفتگو از صهیب زربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار