عصر امروز(دوشنبه) مینی بوس گردشگران خارجی از شیراز به اصفهان در حرکت بود که به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده و سرعت غیرمجاز راننده‌، خودرو از جاده منحرف شده و در نتیجه هفده نفر زخمی و دو گردشگر آلمانی فوت شدند.
کد خبر: ۴۱۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 01 May 2017
به گزارش تابناک فارس:حالا که کشور می خواهد یکی از اصلی ترین منابع درآمدش را حوزه ی گردشگری در نظر بگیرد و دولت مردان مدام از اشتغالزایی عظیم و سود صنعت گردشگری می گویند بهتر است که مدیران و مسئولان مربوطه بیشتر حواسشان را جمع و نظارت را بیشتر کنند.

محمدرضا عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: با اعلام گزارش این حادثه، 10 دستگاه آمبولانس اورژانس ١١٥ و يك فروند بالگرد اورژانس به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این تصادف 2 کشته و 17 مصدوم برجای گذاشت.


 عالی منش تصریح کرد: 16 مصدوم حادثه به بیمارستان مرودشت انتقال و 1 مصدوم نیز با اورژانس هوایی به بیمارستان رجایی شیراز اعزام شد.
 
شانزده مجروح این حادثه هم اکنون به بیمارستان مرودشت تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.
 

سه تن از این گردشگران دچار شکستگی شده‌اند که مراقبت‌های درمانی لازم از آن‌ها انجام می‌شود ضمن آن‌که تمام گردشگران مجروح شده در این حادثه نیز تحت مداوا قرار گرفته و طبق گزارش پزشک سرشیفت، مشکل خاصی ندارند اما برای احتیاط بیشتر تا فردا در بیمارستان نگهداری می‌شوند تا همه آزمایش‌های لازم از آن‌ها گرفته و اطمینان لازم از سلامتی‌ آن‌ها کسب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار