کد خبر: ۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 31 May 2015

حجت الاسلام یحیی بابانژاد، معاون آموزش مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری همایش بین المللی مهدویت در رامسر خبر داد.

 

وی با بیان این که این همایش با حضور طلاب خارجی بیش از 70 کشور دنیا برگزار خواهد شد، افزود: این همایش بین المللی از سه شنبه 12 خرداد به میزبانی شهرستان رامسر آغاز و تا روز جمعه پانزدهم خرداد ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام بابانژاد با بیان این که مراسم افتتاحیه این همایش صبح روز سه شنبه با حضور شخصیت کشوری و استانی در رامسر آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام سید محمود کاویانی، رییس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، امام جمعه رامسر و همچنین اساتیدی از حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهند کرد.

 

معاون مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی با بیان این که برنامه های کارگاهی و آموزشی این همایش بین المللی از روز چهارشنبه آغاز می شود، تصریح کرد: در این همایش نه استاد مجرب حوزه مهدویت حضور دارند که به تبیین مسائل پیرامون انتظار و مهدویت خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام بابانژاد با اشاره به این که در این همایش چهار روزه ده کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد، بیان داشت: در هر کارگاه آموزشی حدود سی طلبه خارجی حضور دارند.

 

وی همچنین از برگزاری کارگاه نقد فیلم های هالیوودی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم در حاشیه این همایش بین المللی خبر داد و تصریح کرد: در این کارگاه های مهم ترین فیلم های ضد دینی غرب از سوی اساتید مجرب نقد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار