بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه گفت: این مرز با ترانزیت یک میلیون و 163 هزار و 559 تن کالا، 15 درصد از حجم کل کالاهای ترانزیتی به داخل کشور دومین مرز فعال کشور در زمینه ورود کالاهای ترانزیتی بوده است.
کد خبر: ۴۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 15 April 2017
بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در حال حاضر 32 مرز فعال شامل 22 مرز زمینی و 10 مرز آبی در کشور وجود داردکه طی سال گذشته 7 هزار و 816 هزار تن کالا از کشور ترانزیت شده است.

وی خاطر نشان کرد:پس از بندر شهید رجایی، مرزهای پرویز خان با 15 درصد، بازرگان با 13 درصد و شهید باهنر با 8 درصد در جایگاه های بعدی ترانزیت ورود کالا به کشور قرار دارند و 73 درصد از حجم ترانزیت کشور از طریق این 4 مرز صورت می گیرد.

خسروانی تاکید کرد: بیشترین حجم مسیرهای پر تردد کالا از مرزهای کشور طی 12 ماهه سال 95 از مرز پرویز خان به بندر امام با جابجایی یک میلیون و 161 هزار و 982 تن کالا بوده است

 مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه اظهار داشت : عمده ترین کالاهای مازوت، نفتا و انواع پنبه عمده ترین کالاهای عبوری از مرزهای کشور بوده اند که در این بین مازوت بیشترین حجم جابجایی و ترانزیت را به خود اختصاص داده است.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار