مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی:
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی گفت:بارش باران تا اواخر امشب ادامه دارد و و از اواخر شب تقریبا از شدت آن ها کاسته می شود.
کد خبر: ۴۰۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 14 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:صادق ضیاییان مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی   درباره بارش های ساعات اخیر و روند آن ها عنوان کرد: بارش های امروز تا اواخر شب ادامه دارند و از اواخر شب تقریبا از شدت آن ها کاسته می شود و بارش ها کاملا به صورت باران خواهد بود و هیچ گونه تگرگی پیش بینی نمی شود.
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی در رابطه با کاهش دمای استان اظهار داشت: با توجه به بارش های باران و نزولات آسمانی همه گمان بر کاهش دما می برند ولی خوشبختانه هیچ گونه کاهش دمایی را تجربه نخواهیم کرد و دما به آن شکلی نخواهد بود که بتواند بر روی گل های میوه درختان آسیب بزند.
صادق ضیاییان در مورد آب و هوای استان در هفته آتی تصریح کرد: روزهای شنبه و یکشنبه بارش ها بصورت پراکنده خواهد بود و احتمال فراگیر بودن آن بسیار کم است ضمن آنکه از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود و به علت اینکه آب و هوای فصل بهار هر لحظه در حال تغییر است احتمال شدت دار بودن آن سامانه بارشی نیز وجود دارد.
وی در رابطه با بیشترین بارش ها در سطح استان گفت: در شهرستان سردشت 32 میلی متر، پیرانشهر 24 میلی متر و شهرستان اشنویه با 35 میلی متر بیشترین بارش ها در سطح استان تجربه کرده اند.
منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار