نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:نامزدهای انتخاباتی نباید از بیت المال برای تبلیغ خود استفاده کنند و قوانین ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری باید اصلاح شود.
کد خبر: ۴۰۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 14 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت:ریخت و پاش‌های انتخاباتی در جامعه اسلامی قابل توجیه نیست، و مردم باید هوشیار باشند و این داوطلبان را تحریم کنند و به افرادی که بیش از حد و تبلیغات نامتعارفی داشته باشند رای ندهند.

امام جمعه ارومیه افزود:گاها برخی ها نیز برای تبلیغ از بیت المال استفاده می کنند که مردم باید با مشاهده این موضوع گزارش دهند و مسولان نیز به طور جدی رسیدگی نمایند تا هیچ کس جرات دست درازی به بیت المال را نداشته باشند.

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:مردم فهیم و ولایت مدار باید پرشور از قبل و با حفظ وحدت وانسجام در انتخابات شرکت کنند و به کسانی رای دهند که عقلانیت فرد مسلمان زیر سوال نرود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی افزود: مسولان و نمایندگان مجلس باید شرایط ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تصحیح نمایند تا برخی افراد کشور را به سخره نگیرند.

وی به اهمیت تقویت حوزه های علمیه در استان اذربایجان غربی اشاره کرد و افزود:مومنان فرزندان خود را برای ورود به حوزه های علمیه تشویق نمایند تا در عرصه تربیت دینی در جامعه عهده دار این مسولیت باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شرکت 850 نفر از جوانان در امتحان ورودی حوزه های علمیه این استان افزود: باید جوانان باهوش و با استعداد را تشویق کنیم تا در امر تبلیغ دین پیشقدم شوند و به سمت تحصیل در حوزه های علمیه بیایند.

امام جمعه ارومیه گفت: دولت‌های غربی و به ویژه دولت آمریکا با این اقدامات خود می‌خواهند ضرب شستی به ایران نشان دهند ولی نمی‌دانند که اشتباه بزرگی می‌کنند و در صورت چشم داشتی از ایران بنا به سخنان مکرر مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی اسرائیل را در عرض ۱۰ دقیقه با خاک یکسان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز ۲۹ فروردین سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان در اوایل انقلاب، قصد تخریب ارتش را داشتند و سیاست و کیاست امام (ره) در نامگذاری روز ارتش، تعهد نیروهای ارتشی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید افتخار کنند که در مقابل قرآن رژه می‌روند و این رژه نشان می‌دهد که ارتش ما، ارتش قرآن و دین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار