وظایف و اختیارات شورای شهر بر خلاف آنچه که در میان عموم مد نظر است فراتر از مسائل مربوط به تعیین شهردار و فعالیت های عمرانی شهر است.
کد خبر: ۴۰۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 09 April 2017
وظایف و اختیارات شورای شهر بر خلاف آنچه که در میان عموم مد نظر است فراتر از مسائل مربوط به تعیین شهردار و فعالیت های عمرانی شهر است.
یکی از وظایف و اختیارات شورای شهر بنا بر اساس شیوه نامه سراسری حمل و نقل دانش آموزی ، بر عهده ی شورای شهر است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:براساس شیوه نامه سراسری حمل و نقل دانش آموزی تعیین میزان شهریه رفت و آمد دانش آموزی –نوع وسیله و مدت زمان استفاده با مصوبه شورای شهر های استان تعیین می شود.

هادی زارع پور در نشست شورای انجمن اولیاء و مربیان استان گفت:هرگونه افزایش در این هزینه با توجه به شرایط هر شهر و شورای آن شهر تا 15 خرداد مشخص و به ادارات آموزش و پرورش اعلام می شود.
 
 تصمیمی که شورای شهر برای آموزش و پرورش می گیرد/ اجرای یک طرح برای نخستین بار در استان

وی گفت:استفاده از بیمه –استفاده از آرم متحدالشکل-تأئید صلاحیت رانندگان و پرداخت 40 درصد هزینه حمل و نقل در هنگام ثبت نام از قوانین شیوه نامه سراسری حمل و نقل دانش آموزی است.

در ادامه مدیرکل آموزش وپرورش استان از اجرای طرح مدرسه سبز در جهت تحقق اهداف زیست محیطی در سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: برای نخستین بار این طرح در 2 مدرسه اجرا و با هماهنگی خانواده های دانش آموزان از طریق دوچرخه یا پیاده روی در مدرسه حضور پیدا می کنند و از خودرو استفاده نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار