رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره تهاجم فرهنگی فرزندان ما را در رابطه با فرهنگ با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، گفت: سرمایه گذاری عجیب و کلانی شده تا فرزندان ما را در گیم نت ها سرگرم کنند که شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده ها را هدف خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 12 March 2017

 به گزارش خبرنگار تابناک ازکرمانشاه، امروز عباس سروری در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی  اظهار داشت: ما باید آگاه باشیم،  در جنگ تهاجم فرهنگی اکنون کجا قرار گرفته ایم به گونه ای که  نافرمانی فرزندان را در خانواده ها شاهد هستیم.

 وی با بیان اینکه باید جلوی این بد اخلاقی هارا در جامعه بگیریم ، افزود: دشمنان جامعه ی ولایی ما را هدف قرار داده که اقداماتی در این حوزه اتفاق افتاده و باید در تمام سطوح جامعه گامی موثر در برابر این همه تهدید بر داریم. 

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیشینه درخشانی داشته و از علاقه مندان به استان بوده که امید است در راستای اقدامات مدیر کل سابق قدم های مبارکی را بردارد.

 سروری گفت: کار فرهنگی زمانبر است و هیچ جای ایران مانند کرمانشاه استان کرمانشاه در همه ی رشته های هنری شاخص های هنری بالایی ندارد که هنرمندان کرمانشاهی با صلابت درحوزه های مختلف هنری می درخشند.

 وی با اشاره جای خالی نگارش  موضوعات مختلف در حوزه کتاب، خاطر نشان کرد: با حمایت حوزه هنری کتاب های بسیاری چاپ شده اما کار ساز نیست و ما در حوزه هنری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آماده همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع کاستی ها هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار