رئیس دانشگاه بجنورد:
رئیس دانشگاه بجنورد با اشاره به برگزاری جشن پردیس سبز به مناسبت هفته درختکاری در این دانشگاه، گفت: دو هکتار به عرصه فضای سبز دانشگاه بجنورد اضافه شد.
کد خبر: ۳۹۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 07 March 2017

احمد محقر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته درختکاری اظهار کرد: به همین منظور با گل‌کاری، چمن‌کاری، ایجاد فضای پارکی و غرس نهال، دو هکتار به عرصه فضای سبز دانشگاه بجنورد اضافه شد.

محقر با اشاره به اختصاص عرصه ۱۷۰ هکتاری به سرانه فضای سبز دانشجویان دانشگاه بجنورد، عنوان کرد: در طرح جامع ۳۰ درصد از این فضا محقق می‌شود.

وی بابیان اینکه در طرح جامع، ایجاد ۵۰ هکتار فضای سبز در عرصه دانشگاه بجنورد در دستور کار قرار دارد، تعداد نهال‌های موجود در فضای سبز این دانشگاه را ۲۳۰۰ اصله برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن پردیس سبز در دانشگاه بجنورد، گفت: این برنامه صبح سه‌شنبه با حضور مقامات استانی و دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه بجنورد تصریح کرد: نهضت ایجاد فضای سبز به‌منظور افزایش روحیه نشاط و سرزندگی در بین دانشجویان، در این دانشگاه دنبال می‌شود.

محقر افزود: با مشارکت خیرین، ۶ هزار اصله نهال دیگر نیز بااعتباری بالغ بر  ۵۰ میلیون تومان در یک هکتار از عرصه این دانشگاه غرس می‌شود.

وی اظهار کرد: بر این اساس، مساحت فضای سبز دانشگاه به ۱۰ هکتار افزایش پیدا می کند.

وی تأکید کرد: ایجاد و افزایش سرانه فضای سبز دانشگاه بجنورد به‌تدریج و بر اساس طرح جامع این دانشگاه انجام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار