سه بخش بیمارستانی و یک پایگاه اورژانس شهری بعد از ظهر روز جمعه با حضور وزیر بهداشت در شوشتر افتتاح شد
کد خبر: ۳۸۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 04 March 2017
روز (جمعه، 13 اسفندماه) با حضور وزیر بهداشت، بخش‌های سی تی اسکن و داخلی شماره 2 بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، (NICU) بیمارستان الهادی(ع) و یک پایگاه اورژانس شهری در شوشتر افتتاح شد.

بخش سي تي اسكن بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به علت نبود دستگاه و امکانات سي تي اسكن در سطح شهرستان، با مساحتی بالغ بر 275 متر مربع و با هزينه پنج میلیارد و 500 ميليون ریال به همت خيرين احداث شده است؛ هزینه تهیه دستگاه 18 ميليارد ریال بوده که توسط هیأت امنای ارزی تأمین شده است.

بخش داخلی شماره 2 این بیمارستان نیز شامل نورولوژی و قلب با 27 تخت بستری و با زيربنای 550 متر مربع و با هزينه‌ای بالغ بر  14 میلیارد و 500 میلیون ریال شامل ساختمان و تجهيزات از محل هتلينگ طرح تحول سلامت و اعتبارات اختصاصي دانشكده علوم پزشکی شوشتر با هدف افزایش تعداد تخت‌های فعال بیمارستانی و ارائه خدمات مطلوب به بیماران احداث شده است.

بخش مراقبت‌های ويژه نوزادان (NICU) بيمارستان الهادی(ع) شوشتر نیز شامل ساختمان و تجهیزات با چهار تخت بستری و با مساحت 152 متر مربع با هزينه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل هتلينگ طرح تحول سلامت احداث شده است.

همچنین در جریان سفر وزیر بهداشت به این شهرستان، پايگاه اورژانس شهری شماره ٢ محمود افتتاح شد. این پایگاه با زيربناي 155 متر مربع و با هزينه‌ای بالغ 2 میلیارد ریال توسط خيرين به علت نبود پایگاه اورژانس در مناطق محروم و حاشیه شهر ایجاد شده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: شوشتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار