مهدی کوه دره در گفتگو با تابناک؛
معاون حراست و بازرسی جبهه نجات کرمانشاه( حمایت از حقوق کودک) گفت: جبهه نجات کرمانشاه از سال ۷۶ با عنوان جمعیت جوان سبز با ثبت شماره ۱۰۳ و کسب مجوز از وزارت کشور فعالیت خود را شروع کرد.
کد خبر: ۳۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 04 March 2017

مهدی کوه دره امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  این انجمن در سال ۸۳ به جبهه نجات کرمانشاه  تغییر نام داد که هدف اصلی آن آگاهی بخشی به احاد جامعه نسبت به حقوق کودک است 

معاون حراست و بازرسی جبهه نجات کرمانشاه با بیان اینکه  این انجمن پیرو پیمان نامه حقوق جهانی کودک است، افزود:  هر چقدر که میزان آگاهی یک جامعه نسبت به حقوق شهروندی بیشتر باشد میزان خشونت و جرم در اجتماع کم می شود.

کوه دره ادامه داد:  وقتی که  افراد جامعه با آگاهی  از اقداماتی که منجر به  آسیب به خود و دیگران شود دوری کند میزان پروندها در دادگاه ها کاهش و کار قوه قضائیه دراین زمینه کم می شود.

وی سازمان های مردم نهاد را بازوی دولت ها دانست و تشریح کرد: این سازمان های غیر انتفاعی- غیر دولتی دولت را در انجام  کارهایشان کمک می کنند و این در حالی است که سازمان های مردم نهاد(NGO  ) در کشور ما جا نیفتاده اند.

او  گفت:   کار انجمن جبهه نجات کرمانشاه معدود و کاملا نظام مند بوده که وظایف افراد و حدود کارآنان  مشخص است ما  در سال های گذشته تا پنج هزار نفر عضو داشته ایم که تصمیم داریم اقدامات خود را در حمایت از کودکان کار گسترش دهیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار