فرماندار ملایر بابیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی طرح کرامت در شهرستان ملایر بر عهده آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: کارگروه برآورد و برنامه‌ریزی و کارگروه بسترسازی در ذیل این کمیته قرار دارند که متشکل از ارشاد و دانشگاه‌ها و سایر ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی هستند.
کد خبر: ۳۸۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 28 February 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژ ه ملایر با اشاره به اینکه دولت طی سال‌های اخیر توجه خاصی به رفع آسیب‌های اجتماعی داشته است، گفت: مهمترین آسیب اجتماعی حال حاضر کشور، شیوع موادمخدر صنعتی بوده که باعث اغفال جوانان ما شده است. 

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در جلسه ستاد مشترک طرح کرامت شهرستان ملایر که با محوریت کمیته فرهنگی و با حضور جانشین فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، افزود: در رابطه با این طرح مهم ملی، اقدامات جدی و راهبردی زیادی در سطح شهرستان ملایر رقم خورده است.

وی هدف اصلی طرح کرامت را حساس کردن مردم نسبت به قبح این پدیده شوم دانست و ادامه داد: باید حساسیت اجتماعی و عمومی را در این راستا تا حدی بالا ببریم که حداکثر کاهش آسیب را داشته باشیم.

رضایی با تأکید بر اینکه رویکرد حاکم بر این طرح، انجام کار فرهنگی است، اظهار کرد: در این زمینه آگاه‌سازی مردمی، اطلاع‌رسانی درست و ایجاد حساسیت و برانگیختگی عمومی مهمترین رویکردهای کمیته فرهنگی است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی طرح کرامت در شهرستان ملایر بر عهده آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: کارگروه برآورد و برنامه‌ریزی و کارگروه بسترسازی در ذیل این کمیته قرار دارند که متشکل از ارشاد و دانشگاه‌ها و سایر ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف باید تمامی اعضای کمیته‌ها نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رصد و برطرف کنند تا بعد از مدت اتمام مدت زمان طرح که 2 سال است، به یک جمع‌بندی موثر و کاربردی در سطح کشور دست یابیم.

بسیج؛ بهترین و مردمی ترین تفکر راهبردی کشور

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان همدان نیز گفت: بسیج همواره بهترین و مردمی‌ترین تفکری بوده که در سطح کشور وجود دارد.

اكبر سوري به نقش بسیج را در آگاه‌سازي مردم نسبت به خطرات ناشي از مصرف موادمخدر مهم برشمرد و افزود: به همت نیروهای بسیج امیدواریم بتوانیم مبارزه همه‌جانبه و جدی با موادمخدر به عنوان سونامی قرن داشته باشیم.

وی به پتانسیل‌های موجود در سطح شهرستان در این راستا اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون به همکاری سپاه ناحیه ملایر گام‌های خوبی در راستا کار فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار