مدیرکل زندان های استان کرمانشاه در نشستی با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان، بر لزوم توسعه منابع مالی و رفع نیازهای اعتباری زندان های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 27 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، منصور بیگلری با اشاره به نقش موثر فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندانها و مراکز تامینی و تربیتی بر حفظ امنیت اجتماعی، اظهارکرد: بازسازی شخصیت اجتماعی مجرمان و کمک به بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه فرآیندی پیچیده و نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی مرتبط  است.

عضو شورای قضایی استان در ادامه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندسازی زندانیان که اغلب به انگیزه های مالی مرتکب جرم شده و در زندان گرفتار هستند، در زمینه های  مختلف فرهنگی، تربیتی، اشتغال وحرفه آموزی رویکردی موثر بر کاهش جرایم است. 

مدیرکل زندانهای کرمانشاه ضرورت توجه به توسعه منابع مالی زندان های استان را مهم دانست و خواستار همکاری دستگاه های مرتبط در زمینه رفع نیازهای مالی حوزه اصلاح و تربیت زندانیان شد.

این مقام مسئول که در جمع اعضای کارگروه توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان های کرمانشاه سخن می گفت، بر اجرای مصوبات این کارگروه تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه نیز اظهارکرد: اداره کل زندان های استان کرمانشاه جزو دستگاه های اجرایی با عملکرد خوب در زمینه فعالیت های کارگروه توسعه مدیریت ومنابع استان است.

حشمت الله عزیزی پس از تشریح گزارش عملکرد توسط هریک از اعضای کارگروه توسعه مدیریت و مناییع اداره کل زندان های کرمانشاه بر اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات و شفاف سازی برنامه های حوزه های مختلف تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار