شرکت تحلیل‌گران روزنه شرق نسل جدید نرم‌افزار جامع مالی و اداری «تحت‌وب» ایران، مجهز به سامانه قدرتمند سیستم‌ساز و ماژول BPMS کاملا ایرانی این سامانه را رونمایی کرد.
کد خبر: ۳۸۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 25 February 2017

به گزارش تابناک :  بنابر اعلام شرکت نرم‌افزارجامع مالی و اداری روزنه، نرم‌افزار شرکت دانش‌بنیان روزنه کامل‌ترین نرم‌افزارمالی و اداری تحت وب ایران است و از قابلیت‌های منحصر به فردی همچون «محیط کاملا تحت وب، ساختار منعطف، BPMS و سیستم‌ساز» برخوردار است که شرکت‌ها، کاربران و مشتریان می‌توانند علاوه بر استفاده از همه امکانات سیستم جامع مالی و اداری، همه نیازهای اختصاصی خود را در نرم‌افزار طراحی و ایجاد کنند.

با استفاده از زیرسیستم‌های گسترده مالی و اداری از قبیل حسابداری، خزانه‌داری و امورچک‌ها، مدیریت کالاها و انبارداری پیشرفته‌، بازرگانی، تولید و بهای تمام شده، اتوماسیون اداری، خدمات پس از فروش،  CRM و ... در این سامانه تحت وب به همراه ماژول BPMS روزنه به صورت یکپارچه، امکان سفارشی‌سازی زیر سیستم‌های موجود و پیاده‌سازی فرآیندهای سازمانی را به راحتی برای سازمان و شرکت طرف همکاری، مقدور می‌کند.

این نرم‌افزار جامع مالی و اداری که به دلیل داشتن مزیت‌هایی همچون قابلیت رقابت و پیشی‌گرفتن از برندهای مطرح نرم‌افزاری ایرانی و خارجی، از جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند سامانه پورتال آنلاین مشتریان، امکان سفارش آنلاین، مدیریت گردش کار، فرم‌ساز و گزارش‌ساز پیشرفته، اتصال به سامانه‌های فروشگاه اینترنتی و ...  بهره می‌برد.

این مزیت‌ها، در کنار انعطاف‌پذیر بودن و ایجاد تغییرات فرم‌های اطلاعاتی اختصاصی، سفارش‌سازی و ایجاد ماژول از سوی شرکت‌ها، می‌تواند به بهترین شکل جوابگوی نیازهای ارتباطی برای کسب و کارهای رو به رشد و نوظهور همچون فروشگاه‌های آنلاین و زنجیره‌ای و یا شرکت‌های هلدینگی، صنایع تولیدی و مهندسی، خدماتی و بازرگانی باشد و بسیاری از پروسه‌ها و مشکلات موجود در این بین را به راحتی برطرف کند.

شرکت روزنه در سال‌های اخیر همکاری ویژه‌ای با شرکت‌های مطرح داخلی داشته که برای نمونه‌ می‌توان به پیاده‌سازی فرآیندهای سازمانی پیچیده از قبیل تایم‌شیت، کنترل پروژه و تیکتینگ، پردازش سفارش آنلاین تا تحویل محصول، فرآیند حمل و نقل بین‌المللی، سفارشات و خرید خارجی، سیستم‌های تولید و بهای تمام شده برای شرکت‌های پرداخت الکترونیک‌، فروشگاه‌های اینترنتی‌، صنایع تولید لوازم‌خانگی‌، شرکت‌های موادغذایی و دارویی، واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، تولید و عرضه پوشاک اشاره کرد.

شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های هلدینگ، تنها با تهیه یک نسخه از نرم‌افزار جامع مالی واداری روزنه، می‌توانند از این نرم‌افزار جامع مالی و اداری در همه شعبات خود استفاده کنند، زیرا محدودیت کاربر و شرکت، زمان و مکان استفاده را ندارد و همچنین می‌تواند با به‌کارگیری تکنولوژی ابری و بستر وب امکان استفاده از آن را برای اصناف مختلف بدون به‌کارگیری سرور شخصی مهیا سازد که می‌تواند در صورت بروز سوانحی از قبیل سانحه ساختمان پلاسکو دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات مالی خود نباشند.



منبع : ایسنا
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار